5 rzeczy, które mogą wpłynąć na sprzedaż w Twoim sklepie Internetowym

Na podstawie naszego doświadczenia wynikającego ze współpracy z naszymi Klientami wyłoniliśmy pięć bardzo prostych do zdiagnozowania problemów, które wpłynąć mogą na sprzedaż w Twoim sklepie Internetowym. Są to przypadki wyjęte z życia.

Jeśli sprzedajesz wykorzystując płatne reklamy zmiany te pozwolą również na zwiększenie ich skuteczności vworkspace downloaden. Dzięki temu Twoje reklamy stają się bardziej rentowne, a współczynnik sprzedaży jaki generują staje się wyższy. Im więcej osób przyciągniętych na stronę reklamą dokona transakcji, tym Twoje koszta reklamowe ostatecznie będą niższe.

One page checkout

One page checkout sprowadza realizację zamówienia do jednej strony. Wiele gotowych systemów dla sklepów Internetowych umożliwia wybór pomiędzy standardowym sposobem realizacji zamówienia, a zamówieniem na jednej stronie the. Tak jest w przypadku np. PrestaShop.

Standardowo proces zakupu podzielony jest na kilka kroków np. 5. Dopiero ostatnim z nich jest płatność. Powoduje to, że użytkownik sklepu ma więcej czasu na przemyślenie zakupu i rezygnację w trakcie. Może również uznać, że nie dysponuje teraz odpowiednim czasem aby przejść wszystkie etapy realizacji zamówienia i odłoży je na później app für qr-code herunterladen.

Zdjęcie: doc.prestashop.com

Koszyk na jednej stronie może zmniejszyć ilość porzuconych zamówień. Skupienie wszystkich etapów zamówienia na jednym widoku faktycznie nie zmienia ilości danych potrzebnych do wprowadzenia, ale działa na uczucie użytkownika sklepu na temat długości procesu zamawiania amazon prime video lässt sich nicht downloaden.

fot. addons.prestashop.com

Korzystając z narzędzi analitycznych możemy zbadać proces zakupu, sprawdzić w jakim momencie użytkownik rezygnuje z niego herunterladen. Możemy nawet sprawdzić co kupujący widzi na swoim ekranie i dlaczego podjął decyzję o porzuceniu zamówienia.

Zaufanie

Jak wzbudzić zaufanie w osobie, która odwiedzi nasz sklep Internetowy? Można zrobić to na wiele sposobów. Jednym z nich jest udostępnienie prostej metody kontaktu. Gdy gość w naszym sklepie może szybko zadzwonić lub porozmawiać z obsługą używają chatu zaczyna nam bardziej ufać what can you download. Wie bowiem, że po drugiej stronie stoją rzeczywiści ludzie, z którymi można się skontaktować w razie problemów. To uwiarygadnia nas jako sprzedawców.

Drugą rzeczą są elementy wizualne strony. Można zrobić to bardzo prosto, tak naprawdę wyszczególniając rzeczy, które należą i tak w naszym obowiązku win 7 vollversion kostenlos. Dlatego na stronie wyszczególnione mogą być wizualnie takie rzeczy jak:

  • Gwarancja na każdy zakup
  • Możliwość zwrotu towaru (łączy się to z hasłem “100% satysfakcji z zakupów”).
  • Gdy obsługuje nas system płatności możemy zapewnić klientów sloganem “100% bezpieczne płatności online”.
  • Nie możemy również zapomnieć o certyfikacie SSL
  • Dobre opisy i zdjęcia produktów

Tak naprawdę elementy wizualne strony mogą w znaczącym stopniu wpłynąć na zaufanie odwiedzającego do naszej witryny amazon prime musik herunterladen mp3. Jeśli sklep będzie wygląda na chaotyczny i źle zaprojektowany to będzie budził wątpliwość co do jego autentyczności i zamiarów.

Wygląd strony mobilnej

Jeśli Twoim kanałem reklamowym jest głównie Facebook to należy liczyć się z tym, że ok. 80% ruchu pozyskanego w ten sposób będzie pochodziło z urządzeń mobilnych. Oczywiście w zależności od targetu odbiorców statystyka ta może się różnić, jednak z analizowanych przez nas przypadków średnio liczba ta sięga ok songs free download. 80%.

Dlatego w przypadku tego typu źródła ruchu ważne jest zoptymalizowanie strony i przystosowanie procesu zakupowego pod urządzenia mobilne.

Liczne badania rynku pokazują, że użytkownicy sklepów Internetowych preferują robienie zakupów na komputerach. Dlatego pozyskanie konwersji z urządzenia mobilnego jakim jest smartphone wymaga ułatwienia realizacji procesu zakupowego filme von rtl downloaden.

Zachęta

Czasami może być tak, że pomimo dołożenia przez nas wszelkich starać co do tego by sklep budził zaufanie, był dobrze zaprojektowany i łatwy obsłudze, to jednak nadal wielu z odwiedzających nas gości nie podejmie działania w postaci finalizacji zamówienia.

Aby przekonać ich do tego możemy przygotować “zachętę”, która dając pewną korzyść i określony czas, w którym można z niej korzystać sprawi, że osoba ta szybciej sfinalizuje zamówienie i pozbędzie się wątpliwości.

Taką zachętą może być np. kod rabatowy, który dostępny jest podczas tego zamówienia przez określony czas np. 10 minut. Jeśli Klient sfinalizuje zamówienie w ciągu tego czasu (powinien on na stornie być przedstawiony w formie graficznej, aby Klient widział jak upływa) uzyska dodatkową korzyść w postaci mniejszej sumy do zapłacenia.

Zachęty mogą również przyjmować inne formy i wszystko zależy od naszej pomysłowości. Może to być czasowa promocja na dany produkt, gratis dodawany do zamówienia czy oferta ograniczona czasowo. To powoduje, że produkt wydaje się być bardziej luksusowy, a określony czas jego dostępności sprawia, że Klient zdaje sobie sprawę, iż później może już stracić możliwość zakupu tego produktu więc odłożenie decyzji zakupowej będzie wiązało się ze stratą okazji.

Najczęstsze błędy

Podczas prowadzenia sklepu Internetowego można popełnić wiele błędów. Jest to jednak rzeczą ludzką, a najważniejsze jest to by wyciągnąć z nich wnioski i podjąć odpowiednie kroki w celu ich naprawienia. Przedstawiamy poniżej krótką listę najczęściej popełnianych błędów podczas prowadzenia sklepu internetowego, które udało nam się zdiagnozować podczas współpracy z Klientami.

  1. Brak analizy statystyk 
  2. Pobieranie gotowych opisów, które nie niosą wartości SEO
  3. Brak działań mających na celu odzyskanie porzuconych koszyków
  4. Brak śledzenia procesów zachodzących na witrynie po stronie użytkownika sklepu, nieidentyfikowanie potencjalnych problemów z obsługą sklepu przez odwiedzającego
  5. Brak optymalizacji zdjęć (duży rozmiar i wysoka waga pliku negatywnie wpływają na odbiór na urządzeniach mobilnych). Według Google 70% ruchu mobilnego do 2020 roku będzie odbywało się w technologi 3G i wolniejszej.