Facebook wprowadza nowy cel przy tworzeniu kreacji reklamowych

Podczas korzystania z Menadżera Reklam Facebooka mamy możliwość ustawienia różnych celów reklamowych w zależności od tego jakie efekty chcemy osiągnąć.

Dzięki temu możemy skupić się na świadomości marki, konwersji lub podjęciu określonych działań jak np. ruch na witrynie, wyświetlenie filmu czy instalacja aplikacji. Teraz będziemy mogli korzystać z  nowego celu, którym jest kontakt z fanami przez Messengera.

Jak to działa?

Dzięki nowemu celowi reklamy, które otwierają rozmowę w usłudze Messenger dotrą do osób, które w największym prawdopodobieństwie będą chciały wejść w interakcję z Twoją firmą. Jeśli połączymy to z automatyzacją opartą o chatboty może to być bardzo ciekawy kanał pozyskiwania leadów. Kliknięcie reklamy nawiązującej do akcji Messengerza wywoła rozmowę.

Statystyki

Jak zaznacza sam Facebook każdego miesiąca wysyłamy klienci biznesowi ze swoimi fanami wymieniają 2 miliardy wiadomości.

  1. 54.5% klientów w USA do komunikacji z firmą woli używać Messengera zamiast telefonu czy e-maila
  2. 67% firm w najbliższych 2 latach zamierza zagospodarować tą właśnie niszę w komunikacji z klientami

Źródło: Facebook Businness

Leave a Comment