Zmiana adresu e-mail administratora w WordPress jest bardzo prosta. W tym celu wystarczy przejść do panelu administracyjnego, a następnie w menu Ustawienia w pasku bocznym wybrać pozycję Ogólne. W pole „Adres e-mail administratora” wpisz swój adres mailowy, kliknij „Zapisz zmiany” a następnie potwierdź jego zmianę, klikając w link, który otrzymasz na podany adres.

Pamiętaj

Adres -email nie będzie aktywny, dopóki nie potwierdzisz go, klikając w link w otrzymanej na skrzynkę wiadomości e-mail.

Dlaczego warto utrzymywać aktualny adres e-mail administratora w WordPress?

Bardzo ważne jest to, aby w tej sekcji znajdował się obsługiwany adres e-mail, na który wiadomości będą docierać i są one przez kogoś przeglądane.

WordPress wykorzystuje ten adres do informowania nas o wszelkich problemach, które dzieją się z naszym WordPressem. Dzięki temu będziemy wiedzieć, że strona wymaga naszej uwagi. Na ten adres dostaniemy informacje również o krytycznych błędach na stronie, które uniemożliwiają jej działanie. Jeśli nie sprawdzamy naszej strony regularnie, wtedy łatwo możemy je przeoczyć, jeśli adres e-mail administratora, nie będzie prawdziwy.

Również wiele wtyczek bazuje na nim i domyślnie używa go do wysyłania notyfikacji, na przykład z formularzy kontaktowych, o ile tych ustawień nie zmienimy.

Administracja stronami wordpress

Potrzebujesz pomocy ze swoją stroną? Zgłoś się do nas!

Podobne wpisy