Czym jest wizytówka Google?
Każda firma może całkowicie za darmo założyć swój Profil Firmowy w Google. W ten sposób nasza działalność będzie wyświetlać się w wyszukiwarce, ale też na mapach Google. Za jej pomocą możemy przedstawić potencjalnym klientom naszą firmę. Stworzyć jej opis, podać godziny otwarcia, adres, umieścić zdjęcia i aktualności, a także pochwalić się opiniami klientów, dla których już pracowaliśmy.
Wizytówka Google wyświetla się w wynikach wyszukiwania nie tylko na frazę brandową (nazwa firmy), ale również w momencie, gdy ktoś szuka usług, które my również wykonujemy. Na przykład, gdy szukamy agencji reklamowej w Zielonej Górze, wtedy zobaczymy wizytówki Google firm, które spełniają odpowiednie kryteria.
Im wyżej znajdzie się nasza wizytówka, tym większa szansa, że klient trafi właśnie do nas. I tutaj pojawia się pojęcie pozycjonowania wizytówki Google.
Czym jest pozycjonowanie wizytówki Google?
Pozycjonowanie wizytówki Google ma na celu podjęcie takich działań, aby nasza wizytówka wyświetlała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania, a tym samym przyciągała większą liczbę klientów.
Jej pozycjonowanie możemy podzielić na dwa etapy. Optymalizację samej wizytówki, a także budowanie jej autorytetu choćby przez wizytówki NAP. Nieodłącznym elementem procesu pozycjonowania wizytówki w Google jest także samo monitorowanie jej pozycji na określone frazy kluczowe, co jest możliwe dzięki różnego rodzaju narzędziom. Google w wizytówkach kładzie bardzo duży nacisk na geolokalizację, dlatego wyniki w większych miastach mogą być różne nawet w zależności od dzielnicy.
Wytyczne Google dotyczące profilu firmowego
Warto wiedzieć o tym, że Google posiada swoje wytyczne dotyczące profilów firmowych. Określają one choćby to, jak może wyglądać nazwa firmy na wizytówce. Łamanie tych zasad może zakończyć się usunięciem wizytówki.
Pozycjonowanie wizytówki Google – Zielona Góra
Chcesz zwiększyć widoczność swojej wizytówki Google na mapach Google? Skontaktuj się z nami po darmową wycenę.